STORYTELLING ALI ZGODBARJENJE
»Če želite biti dandanes uspešni, morate izstopati. Eden najbolj učinkovitih in preprostih načinov, ki jih omogoča poslovno zgodbarjenje oziroma storytelling je, da postavite v ospredje svojo lastno poslovno zgodbo.«
Dušan Waldhütter, avtor knjige Donosno zgodbarjenje
Dijaki 3.d razreda, programa trgovec ,ki odhajajo na polletno praktično usposabljanje so spoznavali veščine storytellinga ali zgodbarjenja. Navdih je bila zgodba o Čevljarčku, ki je rešil Maribor pred Turki.
Tudi v trženju postanejo zgodbe komunikacija za doseganje ciljev. Že nekaj časa niso v ospredju več samo gola dejstva, npr; poraba, cena, velikost embalaže …, ampak izkušnja od nakupa izdelka naprej. Veselje, ki ga doživljamo ob tem izdelku, spomini, ki nas vežejo na nek izdelek je bistveno.
Domišljiji so dali prosto pot in se ustvarjalno izražali skozi lastno poslovno zgodbo.
Renata Slana