Ustvarjanje Instagram stene
Pri projektu Instagram stena smo z dijaki želeli popestriti čas v šoli. Naš metulj nosi značilne barve šole. Vsako krilo je drugačno, saj je tudi vsak izmed nas drugačen. Učencem in tudi nam učiteljem kdaj pa kdaj zmanjka notranje motivacije. Krepitev notranje motivacije nam daje nov zagon, nov smisel in željo po ustvarjanju. Skozi metulja smo želeli prikazati, da se vsak kdaj pa kdaj zmoti. Takrat je pomembno, da uvidimo svojo zmoto in napako popravimo. »Delaj danes za svoj jutri,« se glasi naš moto. Če smo se včeraj zmotili ali naredili napako, jo dajmo danes popraviti, za boljši jutri. Učenci so to ponotranjili skozi učni proces. Vsaka slaba ocena je hkrati tudi dobra, saj nam pomaga spoznati, na katerem področju moramo vložiti več truda in kje manj. To nam daje zagon in miselno naravnanost k rasti, kar je v šoli izjemnega pomena.
V šestdesetih letih se je matematik Edward Norton Lorenz ukvarjal z vprašanjem, ki ga poznamo pod imenom učinek metuljevih kril (Butterfly effect). Teorija kaosa je postavljena na podlagi zamaha metuljevih kril, ki lahko čez nekaj časa na drugi strani sveta povzroči tornado. Male spremembe v začetnem stanju vodijo v veliko večje spremembe v končnem stanju. Gre sicer za matematične modele (teorija kaosa), ki jih je raziskoval predvsem kot začetnik meteorologije. Na vprašanje metuljevih kril moramo gledati širše. Ali lahko moje dejanje danes vpliva na širše dogajanje? Ali lahko moje učenje danes spremeni moj učni uspeh?
Moje dejanje danes lahko vpliva na širše dogajanje. Moje učenje danes lahko spremeni moj učni uspeh. V šolah se velikokrat govori o sprotnem učenju. Sprotnega učenja se je možno privaditi tudi kasneje. Mogoče bo posamezniku deset minut na dan prišlo v kri, dobil bo zagon in na podlagi tega pričel s sprotnim delom. Pomembno je le, da se zavedamo moči sprotnega dela ter naših šibkih področij in krepitev le-teh.
Instagram steno so ustvarili dijaki 3. d razreda (Larisa Rajšp, Prah Tjaša, Švajger Tjaša, Horvat Tjaša, Petek Mojca, Kosec Timon Jure) pod vodstvom Taje Lakoše.