Novi časi in nova pravila oglaševanja
virtualna okrogla miza z direktorico marketinške agencije Idealia d.o.o.
Marketinška agencija Idealia d.o.o. je že skoraj desetletje vpeta v najpomembnejše dogodke, ki se zgodijo v Sloveniji. Močno je prisotna na področju spletnega oglaševanja, povezovanja blagovnih znamk s tradicionalnimi mediji in novodobnimi vplivneži. Vsi našteti pristopi, čeprav med seboj delujejo navzven nepovezano, se močno prepletajo, s skupnim ciljem večanja prepoznavnosti in dviga prodaje blagovnih znamk, s katerimi agencija sodeluje. Direktorica, agencije Idealia d.o.o. Brigita Bračko ima več kot 15 let izkušenj v medijskem in oglaševalaskem svetu.
Na okrogli mizi, ki smo jo izvedli virtualno, nam je predstavila kako so novi časi spremenili marketinška pravila, saj se večina oglaševalskih dejavnosti seli na splet. Na zelo nazoren način nam je predstavila, kako v agenciji skrbijo za celostno spletno oglaševanje produktov in upravljanje spletnih strategij blagovnih znamk. Ena zadnjih blagovnih znamk, ki so jo poslali na virtualne police, je plod dela slovenske estradnice Helene Blagne, ki je decembra 2020 lansirala lastno kozmetično linijo Hell1 by Helena Blagne. Iz soja odrskih luči se je preselila na spletno mesto www.helenablagne.si. V agenciji Idealia so v celoti poskrbeli za komunikacijsko strategijo spletnega nastopa blagovne znamke, njeno lansiranje, pojavnost v medijih in spletno oglaševanje.
Pravila igre spletnega nastopa se v zadnjih mesecih močno spreminjajo, prav tako se spreminjajo tudi navade kupcev, zato je bistveno hitro prilagajanje trgu in iskanje najboljših rešitev za uspešno prodajo. Velik del na področju marketinga v zadnjem času igra vsebinski marketing. Uspešnost klasičnega oglaševanja je v zatonu, sedaj se prodajajo zgodbe. In ker samo zgodba ni dovolj, mora biti ta kakovostna, z jasno izdelano idejo koga in kako nagovarja.
V pogovoru nas je direktorica marketinške agencije Idealia d.o.o., popeljala skozi zanimivo agencijsko delo, zaupala nam je veliko zanimivih prigod iz medijskega sveta ter nam povedala, kdo so trenutno najbolj priljubljeni influencerji in vplivneži, s katerimi sodeluje.
Ob koncu online okrogle mize je nagovorila naše dijake z besedami: «V življenju delaj, kar te veseli. Če imaš idejo kaj početi v življenju to idejo zasleduj, raziskuj in verjemi vanjo, in nikoli, ampak res nikoli se ne predaj ideji, da ti kaj ne bo uspelo! Sledi svojim sanjam, razvij idejo za svojo prihodnost in bodi uspešen!«
Za sodelovanje se ji iskreno zahvaljujemo in ji želimo še veliko poslovnih uspehov.
Učitelji in dijaki Srednje šole za trženje in dizajn Maribor
Za Podjetniško ogledalo, dogodek organizirali
Darja Lesjak in Špela Bračko